Merhabalar. Geçen hafta cuma günü kontrole gittiğimde 35 haftalıktım. Ama bebeğin ölçümleri 33 hafta çıktı. Dr gelişim geriliği olabilir dedi. Bugün doğum dr izinli olduğu için usg doktorundan rica ettim ve usgye baktırdım. Hala aynı. Kilo almamış hiç. Çok kötüyüm. Ne yapcaz nasıl bir yol izliycez bilmiyorum. Kilo alması için 1 Haftadır her şeyi yiyorum. Dr iyi beslenmen gerek dedi. Böyle bir durumla karşılaşan olanlar yazabilir mi? Ne oldu nasıl oldu doğum felan.? Biraz olsun rahatlamaya ihtiyacım var.