Sumeyye-88 Doğum belirtisi mi kızlar dün saat 6 da başladı tüm gece devam etti dun gece alt tarafımda sizlama da vardı geçti şuan sadece bel ağrım var ama belim kopacak gibi dünden beri çok ağrıyor yoksa normal mi