melekannesi07 ben de oğlumu 4 sene önce suyu az kaldığı için 36+4 de doğurdum suni sancıyla. 2600 Gr doğmuştu çok şükür bi sıkıntısı yoktu. Ama ben sifir açıklıkla full suni sancı aldığım için ve gelip gidip sürekli alttan açıklığa baktıkları ve beni daha bebek kanala inmeden sürekli ikinmaya zorladiklari için falan rahim sarkmasi yaşadım doğumdan sonra. Şu an gene hamileyim normal doğumda ıkınıp sarkmalarimin ilerlemesinden korkuyorum ama bakalım hayırlısı neyse o olsun