Beydanur16 çok teşekkür ederim canım biz şehir hastanesine geldik yalancı sancımı diye bakarak özele gidecektik ama geldiğimde 4 cm açılmam vardı. Gece 1 de sancılarım başladı 7 e kadar evde dayandım buraya geldiğimde 4 cm miş. Sonra kontrol vs olana kadar 5 oldu beni acil yukarı doğumhane katına aldılar saaat 11 olmadan açılmam tam olmuştu zaten açılma tam olunca ıkınma hissi geliyor birkaçkez ıkınmada doğdu çok şükür. Açıkçası 8 cm açılmaya kadar dayanılmaz bir acı değil 8 den sonrası biraz acılı oda zaten 8 olunca yarım saate doğuyor. Beni zorlayan dikiş oldu. Şimdilik asistan hatası mı gerçekten dedikleri gibi idrar yolu enfeksiyonumu bilmiyorum sebebi ama 1 saat dikişle uğraştı yine sızdırma oldu birkaç saat sonra gelip tekrar dikiş attılar. İnşllah sen böyle birsey yaşamazsın o aşama doğumdan zor çünkü. Bence doğum dayanılmaz bir acı değil . Hastane genişleri ve doğum yaptıranlar cok tatlıydı ilgi alaka cok güzel. Sadece dikişi atan kişi bana cok sert davrandı bağırdı . Canımın nekadar yandığını gördüğü halde… onuda zaten şikayet edeceğiz. Bursa İl sağlık müdürü benim dayım oluyor. O gerekeni yapacaktır. Bu arada burası full doluydu beni başta kabul etmediler başka hastaneye git dediler ama ben muayene olacağım dedim muayenede açılma hızlı ilerleyince mecbur olarak yatışımı yaptılar