SusamTanemibeklerken Tsh 2.67 Lh 6.14 Fsh 9.21 Estradiol 18.34 Henüz amh sonucum çıkmadı estradiol düşük ya o engel mı oluyor ki kizlar ne diyorsunuz önce 19 du digerleride biraz daha düşüktü yükselmiş ne yapmam gerekiyor ki benim
Gulmasal SusamTanemibeklerken benim e2 yuksekti doktor onemli degil dedi diger ay hamile kaldim fshde 10 alti normal kabul ediliyor ama sizinki sinirda cikmis aslan pençesi ve hayir tohumu icin hormonlari cok dengeliyor
SusamTanemibeklerken Gulmasal çok teşekkür ederim hemen alayım hiç kullanmadim onlari sizi de tebrik ederim cok sevindim
Gulmasal SusamTanemibeklerken teşekkür ederim emin olun faydasini goruceksiniz Rabbim en kisa zamanda sizede nasip etsin💕