Kızlar 37+1 im doktor alttan muayene etti. Risk almayan bir doktorumuz herşeyim normal çok şükür ama bebeğim önden gidiyor kilosu şuan 3800e yakınmış. Bu hafta doğurman lazım yoksa 40 ı beklersek 4 kilo olacak dedi.
Siz de durumlar nasıl ?
Ahududu yaprağını sordum içebilirsin dedi,ama aktara gittim kesinlikle önermiyorum Allah korusun ters bişey olur diye ben satmıyorum dedi. Kafam iyice karıştı. Ne yapabilirim ?
Bebek de daha hiç kanala inmemiş doktor alttan muayene etti ama yok dedi hiç müdahale edecek gibi değil dedi. 🙄