brudi Kızlar 30.haftadayim rahim ağzı uzunlugum 3 cm imiş.24.haftada 4 cm di.Sizde de böyle bindurum oldu mu?Doktor normal dedi ama niye kısalmış ki??
Aylinlin34 Doktor bunami normal demiş binin 23 santim bı haftadır hastanede yatıyorum erken doğum riskim var 32+6olduk şuan bı yanlışlık olmasın cnm
merii10 Aylinlin34 geçmiş olsun ama siznki 23 cm degl mm dir diğer arkdsinki de 30mm dir o haftalara göre normal karşılanır
brudi Aynen 23 cm olmasi imkansız 30 mm oluyor sanırım bende kısalmış diye tedirgin oldum ama bilemedim