Maras46konya-00 Kızlar sezeryan olmayı düşünüyorum ilk gebelik olduğu için pek bilgim yok sizce epidural mı genel mı iyi anestezi olarak ne daha iyi pek anlamıyorum 🙋♀️🥰
babylook Maras46konya-00 benimde ilk gebeligim bende seçemiyorum yorumları okurum belki içim rahatlar🙂