Eflinnisa 37+3 sezeryanla doğum yaptım bebeğim minnoş 2.300 gram şuanlık bir sorunu yok çok şükür sağlıklı yanımda gelişimi 3 hafta geri diye acil alındım doguma
BusseBal Eflinnisa Allah bağışlasın rabbim uzun uzun ömürler versin. Bende aynı şeyi yaşıcam bekliyorum, bebekte bi sıkıntı varmı bende aynı durumdayım çok endişeliyim
Sm135 Eflinnisa doktorunuzun dediği kiloyla aynı mı doğdu benim bebeğimde 2 hafta geride büyük ihtimal erken alınacak. Sağlıkla büyüsün inşallah🙏🧿
Eflinnisa meftunee_ ilk doğumum sezeryandı doktor bunu normal yaptırmayı düşündü ama bebek makat gelişli ve rahim ağzm kapalıydı
Hazarbuse58 Eflinnisa öncelikle Allah bağışlasın gününden önce doğduğu için emmesinde yada uykudan uyanmasında bir sorun oldu mu acaba 36 haftadayım benimde ara sancılarım var
kuzeymomsss Eflinnisa Allah bağışlasın, bende 37+3 haftalıkken doğum yapmıştım 😊 Allah analı babalı büyütsün inşallah 🌸