Ben memnunum çok konuşmadığı konusunda şikayetçi olanlar var ama ben duruma hiç öyle bakmıyorum gerekeni söylüyor, evet cümleleri allayıp pullayıp uzatmıyor ama çok tecrübeli ve bilgili. Zaten benim aradığımda buydu sizinde bilgi yönünden iyi bir doktorsa memnun kalırsınız