Ekimkaplan aslnkader sezeryana aldılar beni hemen 26 haftalık doğum yaptım ben çok erkendi bebek iyiydi ama anne hayatı riskli demislerdi
aslnkader annesinincivcivi1 tam olarak bilmiyorum suni sancidan korkuyorum ama şuan değerlerim düşmeye başladı inşallah kendi sancim gelene kadar düşer tamamen
Ekimkaplan aslnkader sezeryan oldum ben açılmam vs yoktu ama ben hamileyim diye bana tedavi uygulamadır sana nasıl ilaç kullandirdilarki
ddilaraa Busrata33 safra kesesinde bir problem görülmedi kaşıntı vs de yok ben de endişeliyim kaşıntın olursa ilaca başlarız dedi🤷🏼♀️
ddilaraa aslnkader geçmiş olsun. Yarın randevum var tekrar bir sorucam doktoruma ben de korkmuyor değilim 36-37 kadar dayansın en azından🥺
Naniklininik Maryhoney iyi bari en azından biri düzelmiş. Ben de sağlıklı beslenmeye başladım bakalım düşer inşallah. Alt 70 ggt 64 çıktı korktum biraz