Kızlar merhaba babaannem vefat etti bütün cenaze işlemlerine ben kosturdum ölüm.raporu mezarlık müdürlüğü vs yarın da cenazesi var ama bana büyüklerim hamilelerin cenazeye gitmesi cenaze evine gitmesi falan doğru değil gidilmez diyorlar hamileyken cenazeye katılan oldu mu sizin görüşleriniz neler aslında o kadar yorgunum ki gitmek de istemiyorum pek şuan bel ve bacak ağrısından kıvranıyorum.cunku siz olsaniz ne yapardınız