Evrem990 3ü1 aradayı önermiyorlar canım içinde plastik falan zararlı maddeler olduğu için. Kan değerlerin için yasak demediyse eğer granül kahve alıp normal sütle karıştırıp iç. Süt tozu zararlı kullanma. 3ü1 aradanın içinde süt tozu olduğu için normal kişilerin bile içmesi önerilmiyo gebelere de o yüzden önerilmiyor.