Z-09 Doktorum rahmini 28 mm ölçtüm. 25 mm ve altı olunca ilaç tedavisi baslıyoruz dedi canım cok sıkıldı basına gelen varmı ? Erken soğum olasılığı oluyomuş sanırım
Sara-2007 Z-09 zaten 28de kisa sayiliyor Bende 26 haftamdan oyleyim,kisa yani.serklajliyim hemde.28de 18 e dusdu.32yim simdi cokmsukur bu hu lere geldik Sakim korkmayin uzanin tivalet harici kalkmayin Sabirla kecicek bugunler.prphesderon ve magneziyum alın
Floraflorr Z-09 progestan fitil alın kasılmaları önlemek için magnezyum alın ayaklarınızın altına birkaç tane yastık koyup yukarıya kaldırarak yatın inşallah hepimiz şifa buluruz evlatlarımıza erken değil zamanında kavuşuruz
Zehrabal1 Z-09 19. Haftamda 25 ölçtü . Yattım dinlendim ağır iş yapmadim 23. Haftada 30 a çıkmıştı çok şükür
Seyhanceren 23.haftam da 27 mm olarak ölçüldü doktor progestana başlattı rahim ağzı kısalıp uzayabilen bişey progestan sayesinde 30 mm’e kadar çıktı 34.haftam da bıraktım şuan 36+1 deyim ağır iş yapma bol bol dinlen bişey olmaz allahın izniyle
Ikizbebeklerinannesi Z-09 23. Haftamda benimde kısalık başlamıştı ikiz gebeliğim de kasılma önleyici ilaçlar magnezyum progestan fitiller ve iğne vurulmustum ve doğuma kadar yatmak zorunda kaldım takip edildiğinde doğru tedaviyle uzayabiliyor. 37+3e kadar da bu şekilde doğumu geciktimistik.