Edakgndzzz Kızlar iki tüpüm kapalıymış çekim esnasında 2. Defada açılmış. Böyle olan var mı ? Hamilelik oldu mu hemen
Esra_Omer_21 Edakgndzzz neden dolayi kapanmış doktor bisey dedi mi size bende ayni durumdan korkuyorum dogumum zor oldu acaba onun etkisi var mi diye dusunmeden edemiyorum
bulmusnesrin20 Edakgndzzz Benim de 2si kapalıydı 2.defada açıldı ve 7 ay sonra hamile kaldım tabi kişiden kişiye değişir bu arkadaşım 3 ay sonrasında hamile kalmıştı
Edakgndzzz Zeyni_zeyni evet bir çocuğum var. İkinci için uğraşıyorum 2 senedir olmayınca bi film çektireyim dedim iki tüp te kapalı çıktı. Açıldı gibi dedi doktor. Emin değil herhalde