Aytan Arkadaşlar 10+5 günlük hamileyim. Son günlerde aşırı bel ağrısı ve sol kasığımda ağrı var . Daha önce yoktu . Böyle bir durum yaşayan var mı ?kontrole daha 1 hafta var endişelendim biraz☹️
Handecali Aytan 6+6 yim bende de var ama dayanilmicak siddette degil. Doktorum bel kasik agrilarinin normal oldugunu soyledi. Hatta bazen kasiginda bicak saplanmasi gibi de hissedersin dedi.
Babyone1 Aytan daha durun o ağrılar hiç birşey ben de şuan 26+3 haftalığım varya şuan sağ kasığım çok agrıyor yürüyemiyorum sol bacagımda da kuyruk sokumundaki bir ağrı giriyor kitlenip kalıyorum inş sizde olmaz 😞
Aytan Sitemkar kasık ağrım çok şiddetli değil ama bel ağrım zaman zaman epey şiddetli oluyor. Kısa bir süre ayakta kaldığımda falan hemen oturma ihtiyacı hissediyorum.
Aytan Babyone1 bebeğim sağlıklı olsun ben ağrı çekmeye razıyım ama ben endişeleniyorum acaba bişey mi oldu diye tek rahatsızlığım bu aslında
Aminea Bende 9+6 yım bel agrısından bazı günler eğilemiyorum bile bazende kasık agrısı oluyor ama normal diyorlar bebek büyüdüğü için rahim genişliyor