Beyza1607 Sinemnr benimde 26 temmuzdu şuan beta 1011 ama daha küçük olduğu için kese görünmüyor besbinlerde olması lazmmis
Bsssr Sinemnr inşallah görürüz böyle yüksek çıkınca korktum ya sabahtan beri araştırıyorum dış gebelik mi vs diye 🫣
Bsssr Sinemnr ay hadi gözün aydın ikiz değil dimi . Bebeği de gördün mü kalp atışı falan. Bende gördüm bugün çok şükür 4 haftalık dedi
Sinemnr Bsssr tek kese gözüküyor dedi 2 hafta sonra kalp atışlarını duyabilirsin dedi 🤍 5 haftalik mis