Ben bu ay adetimden 1 hafta önce ara kanamam oldu yerleşme benzeri sonra adetime yakın sürpriz yumurta çıktı kanamadan sonra çatlatma iğnesi vuruldum. İğneden sonra betam 23.8 çıktı sizce hamile miyim ? Birde çatlayma iğnesi yalancı gebelik yapıyormuş beta bu kadar çıkar mı