Eyllgmzli Bebeğimin kalbinde delik var araştırma hastanesine gidiyorum 36 haftalığım doktor 38. Haftafa doğumu yapacaz suni sancı verecez diyor kendi sancımi beklemeyecek bu şekilde doğuran var mı suni sancı alıp ???