Selamün aleyküm hanımlar, 30 haftalık gebeyim yaklaşık 2 haftadır günde bir kaç damla olmak üzere bir akıntı var su mu idrar mı emin olamıyorum. Hastaneye gittim acilen bir test yapmamı söylediler o testte bulunduğum ilçede yok. Küçük 1 yaşında bebeğim var onu bırakıp gidecek kimse de yok açıkçası doktorun abarttığını düşünüyorum bebeğin gelişimi suyu hareketleri gayet iyi bende gayet iyiyim herhangi bir sancı kasılma vs yok bebek o kadar hareketli ki bence suyu az olsa bu kadar hareketli olmazdı yine sormak istiyorum aramızda bu durumu yaşayan oldu mu ?