Baturalpinannesi Ya kizlar yeni muayeneden çıktım bazı doktorlar neden böyle korkutucu zaten stresliyiz korkuyoruz en ufak şeyden niye hala bilinçsizce davraniyorlar sonrada hicbise yokmuş gibi sıkıntı yok deyip sıyrılıyorlar işin içinden