Yasemin240 Gebelikte hemoroid sıkıntısı yaşayan varmı dış kısımda, dr ilaç tedavisi verdi ama azalma yok, neler yaptınız nasıl geçti fikrinize ihtiyacım var şimdiden teşekkürler 🙏
MerveNural Yasemin240 ben ilk gebeligiminsoniki haftası yaşadım. İlaçlar falan geçirmiyor doğum sancısı geldiği gibi geçiyor bebegin baskısı kaynaklı olusuyormus dogumdan sonra o cikinti kalıyor fakat agri sizi olmuyor kiminin doğum esnasında ıkınmadan dolayı çıkıyor yani biraz sabır gerek geçer inşallah
Melike_02 Yasemin240 2 hafta önce bende bu sıkıntıyla mağdur oldum. Krem kullandım çok iyi geldi bide her sabah aç karnına zeytinyağı içiyordum oda işe yaradı yumuşadı orası. Çok baharatlı şeyler yeme acı yeme. Çok zor bi durum ayakta kalınca daha çok acıyordu oturunca bi nebze acısı gidiyordu ayakta kalmamaya çalış
Nrfsn46 Yasemin240 36 haftalikta ben yaşıyorum canım doktor krem verdi ama hiçbir işe yaramiyor muhtemelen doğumda ıkınmadan dolayı artar sonra amaliyat olursun dedi
gzlkzmbilg Yasemin240 37+3 teyim son 1 haftadır aşırı agrılı hemoroidim oluştu 🥹 doktorum şurup ve fitil verdi şurup baya etkiledi bi iki güne ağrısı geçer diye düşünüyorum
EdanurYeter Melike_02 hangi kremi kullandınız ? Ben 27 haftadayım 10 günden fazla oldu hiç bir azalma yok , aksine git gide daha kötü oldu
Cagla_yldrm Aynı sorunu yaşıyorum kızlar. 30 haftadayım. Dış kısımda meme oluştu. Doktor anestol ve dupolac şurup verdi. Pek bir işe yaramadı. Meme ağrımıyor ama aynen duruyor ://
EdanurYeter Cagla_yldrm ağırmıyorsa yat kalk dua et derim , dün geceden beri yapmadığım şey kalmadı. Ağlamaktan yorgun düşüp uyurum dedim o bile olmadı.