Beyzaturkoglu 9+2 deyim boğaz enfeksiyonu olduğum için antibiyotik verdiler daha önce kullanan varmı hamileliğindeee
MerveNural Beyzaturkoglu doktor verdiyse başka napcaz çare mi var? Daha dün aynı dertten gittim aynij gunde hamileyiz bu arada mecbur içiyoruz diğer türlü iyilesmesi imkansiz enfeksiyon bu grip değil ki geçsin zamanla
Happymomssss Beyzaturkoglu ben de kullanmıştım mecburen doktorumada danışarak sorun olmaz Hatta şimdide dişim apse yaptı 9. Ayımdayım yine antibiyotiğe başladım
myangelson Beyzaturkoglu doktor zarar verecek birşeyi vermez bir çok hamile kullanıyor antibiyotik ben de dahil çok kullandım