3bebekannesiii Kızlar ilk 4+3 de keseyı gördük sonra 5+3 de acile gittim hafif kanamam vardı kese var bebek yok bos gebelık dedıler bugün polıklınıge gittim doktor yolk saç var ama bebek yok dedı 15 gün sonra tekrar çağırdı 15 gün ıcınde canlanması gerekiyo artık dedı çok tedırgınım
inci_tanesi 3bebekannesiii İlk bebeğimin kalp atışı yoktu büyük ihtimal dış gebelik dedi haftaya gel olmazsa kürtaj dedi bende bekledim iki hafta sonra gittim bebeğim 2,5 aylıktı geç döllenme imiş ikincide 6+5 de duyduk kalp atışını şuan çok erken bence 7 8 haftaya kadar normal diye biliyorum
26Mansura Ben 5+4 de gitdim bebek vardi doyuntu yokdu, bence daha erken, 2 hafta sonra gidicem usm-е💕insaAllah duyariz
3bebekannesiii Rabbim kalbımıze göre versin kötü düşünmek istemiyorum ama doktor 8. Haftaya kadar beklerım sonra kürtaj demıstı bilmiyorum bu yuzden