sipsibel benim kızım da üç hafta geriden geliyordu 33.haftadan sonra.36.haftada gebelik kolestazi oldum ilaç başladık.avuc içi ve ayak altlarim aşırı kasiniyordu. Riskli bu durum dedi Dr ve 38+3de doğdu kızım 2855 Gr olarak. Bir haftada yoğun bakımda kaldı. Açık konuşmak gerekirse ikinciye hamile kalmayı basarirsam asla ve asla erken doğmasına izin vermeyeceğim. Keşke bir hafta daha dogmasaydi belki ciğerleri daha fazla gelisirdi ve yoğun bakıma girmek zorunda kalmazdi. Risk yoksa kilo almasa bile sezaryene ikna olma derim ben.