Selam kızlar, karnımda şişlik ve gerilme kasıklarımda ağrı var bebek hareketlerini hissediyorum onda bir problem yok. Üşüttüm mü acaba neden olabilir ya da bu haftada normal mi dr geçen hafta kontrolde normal olduğunu söylemişti ama bu kez bi tık fazla gibi yaşayan var mı ?