27r1907 Svda77 6 cı haftamdayım 12 ci haftaya kadar kullanıcam fitil seklinde kullanıyorum akıntı yapıyor fazla kısmını atıyor
plajterligi Svda77 zaten fitil olarak kullanılması öneriliyor çünkü ağızdan alınca yan etkisi çok fazla ayrıca fitil olarak da daha etkili oluyormuş genelde doktorlardan bunu duydum
tgbadlgzr Zaten fitil gibi kullanın hap gibi kullanınca dünyanız kararıyor 😂 ben ilk başta hap gibi içtim yer çekimi diye bir şey yoktu sonra fitil gibi aldım hiç bir sorun yoktu
palperol Ben kullanamadım o yuzden kanama alanım gecmedı. Doktor agızdan Duphaston muydu neydı oyle bı hap verdı daha kolay oldu gectı 3 hftaya
plajterligi Svda77 doktorum sabah akşam demişti öyle kullanıyordum. Görünürde lekelenme yoktu ama içerde kanama alanı gözüküyordu ve çok yoğun tempodaydım diye 4.aya kadar kullandım
Gizemd-01 Svda77 sabah öğle akşam kullanıyorum. Kanama az bişe olunca doktor verdi. Kutu bitince bırakacağız ilaca devam etmeyeceğiz dedi . Kutu da bitmek üzere
orkide123p3t Svda77 gece iki tane birden atıyorum doktorum aslında gerek olmadığını tedbir amaçlı verdiğini söyledi oksapar ve ecopirin kullanıyorum kanama olmasın diye dedi
Htczmhri Svda77 gebeliğini en başından beri kullanıyorum 33. haftadayım hala kullanıyorum günde 2 kez fitil olarak
Svda77 Slly benim de öyle oluyor daha ben 2 kez kullanıyorum acaba etki etmiyor mu diye düşündüm o yüzden sordum teşekkür ederim
ones0412 Svda77 Hamileliği öğrendiğimden beri kullanıyorum progesteron hormonu düşük çıkmıştı doktor sabah akşam fitil kullancaksın dedi halen kullanıyorum şuan günde 1 taneye düşürdüm kutu bitince de daha kullanmıycam