Svda77 bende sorumluluk alıp kâğıt imzalayıp eve geldim herkes doğum sancısı olduğunda hissedersin yazmış ama 60-80 sancı olduğunda ben böbrek ağrısından daha çok kıvrandığım için anlamamıştım şimdi evdeyim çok çok sancım olur suyum gelir ancak öyle acile giderim dedim hastanede yatmak iyi hoş da eve gelip çantaları yatağını bir hazırlamam gerekiyor