Merve997788 kullanın bnece bende bıraktım kabız yaptini hissettm , sonra benim baş donme vs halsizlik baya kötü oldum durup dururken neyse bayildm doktora gittik baktılar kan idrar doktor dedi vitaminler hepsi düşük icmiyormusun dedi, hayır bıraktım dedim sakın sakın bebek vitaminleri aldığı için sen vitaminsiz kaliyorsun dedi, başladım tekrar halsizlik baş dönmesi hepsi bitti