Yosun Semisko bende 6+3 üm. bende kullanıyorum. Kesinlikle sizinle aynı fikirdeyim kendimi şimdiden fil gibi hissediyorum.🤣 Bende baş dönmesi de yapiyor
Yosun Semisko 🤣🤣🤣maalesef bende sizinle aynı durumdayım iri yapiliyim hayatım boyunca hiç incecik olmadım ki. boy 1.72 kilo 80 daha da şiştim. Hep kilo kontrolü ile geçti ömrüm. Ilk bebeğimi de 12 haftalık kaybedince bunda paso yatıyorum. Iştahim da çok ya. 😔😔sürekli canim biseyler ıstiyor.esime diyorum bu gidişle 110 kiloyla doğuma gircem 🤣🤣🤣
ElifLeyla Semisko 16 haftalık gebeyim 5. Haftadan itibaren kullanıyorum progestanı 200mg ama hiç kilo alımı şişkinlik olmadı
Semisko Yosun aşşah korusun. Benimde iştahım açık ve 3 kimyasal gebelik olunca bende yatıyorum hiç hareket Yok. Hoooofff
Yalinn8 Semisko bizzat yasamis insanlar soyledi ki ben igne oldugum surecte cok fena kusuyordum ona ragmen cok kilo kaybim olmadi hatta devaminda hizla aldim, doktor igneden olabilecegini soyledi, prof kadin, buradakilerden daha iyi biliyordur muhtemelen😉
mineeeee Semisko Ben Bayadır kullanıyorum ve progestan bana göre kilo aldırmıyor. Hatta doğuma kadarda kullanacağım. Aksine 10 kilo verdim.3 yada 4 kilo aldım 7.ayimdayim