Sunshine__ yenibirannis Canım benimde bugün bebeğimin 33+3 olması gerekirken 32+3 çıktı kilosu da 2060 gram çıktı doktor biraz zayıf dedi eğer 32 haftalksa aslında normal oluyor hatta çok iyi ama 33 SE de 2100 gram olması gerekiyor çokta az olmuş olmuyo kilosu şimdi bu bebek için kaç haftalık dicem ben
Sunshine__ Benim nerdeyse hiç iştahım yok çoğu zaman bir şeyleri zorla yiyorum kızlar sizce ne yapsam iştahım yerine gelir ki
Hazalebru Çarşamba günü kontrole gittiğimde 33+4 dü kilosu 1900 dü doktorum bebeğin gelişimi iyi değil demişti 🥺 böyle devam ederse 37 de alırım dedi. Var mı tavsiyeleriniz banada 😥
Sunshine__ Hazalebru Sende mi az yiyorsun yemek yada ne bilim bebeğe kilo yapacak şeyler yemiyo musun
mefo Hazalebru canım beslenmene dikkat etmelisin sabahları kahvaltını çok güzel yap haşlanmış yumurta Kaşar ye bunlar kilo aldırır gün içinde Ceviz Süt Yoğurt yesil Mercimek vs ye inan çocuk 1 haftada toparlar kendinj
Hazalebru Sunshine__ gebelikte iştahım açılmadı normal de nasıl yiyorsam öyle yedim ama özellikle gebeyim şu faydalı alıp yiyeyim demedim🥺 her zaman ki yediklerimi yedim.. doktorum haftaya tekrar görmek istedi çok merak ediyorum. Bu arada bende kilo almamışım toplamda 4 kilo almışım
Sunshine__ Hazalebru Benimde hiç iştahım yok ne yersem zorla yiyorum bugün doktor dedi hamur işi ye ama tabiki dikkat et dedi muz kaşar peyniri özellikle ceviz ye dedi tahin pekmez ye dedi böyle kuzum bende ona göre artık yemeğe başlcam
Sunshine__ Hazalebru Amin inşallah canım bebeğin hareketleri nasıl peki gün içerisinde hissediyor musun
Hazalebru Sunshine__ evet hissediyorum ama bir kaç gün önce daha yoğundu son iki gündür yavaşladı biraz. Sizde durumlar nasıl?
edebiyatcianne 33+3te 2700dü iki hafta önde dedi doktor ikinci doğumum olacak ilki sezaryen bu da sezaryen olacak diyor kilolu diye hatta 36 37de alalım diyor 🤷🏻♀️
Sunshine__ Hazalebru Bizde de öyle eskisi kadar çok hareketli değil geceleri uyandırıyor sadece gündüzleri de ayaktayım diye çok dikkat etmiyorum
Hazalebru Sunshine__ ayaktayken bende çok hissetmiyorum uzanınca hissediyorum ama 2 gündür azaldı sanki, haftaya kontrolüm var çok merak ediyorum