Selam kızlar 34+2 den selamlar normalde enerjim yerinde olur ama son birkaç gündür hiç bişey yapasım gelmiyor halsizlik falan değilde sürekli yatmak istiyorum sanki. Bu sadece bende mi oluyor bilmiyorum işlerimi yapıyorum ama bi bakıyorum bir saat çalıştıysam iki saat yatıyorum. Sürekli uyuma isteğim var uyku olmadığı halde ilk gebeliğim bu yüzden de pek bilgim yok son haftaların nasıl geçtiğine dair. Var mı sizde de bu isteksizlik