Snybydz gayet normal sakın korkmayın. Ben 39+3üm şu an yarın doğuma gideceğim. İlk çatı muayenem 37 de yapıldı ve 3 cm açılmam vardı kanamam kahverengi lekeli ve sümüksü yapı şeklinde iki gün devam etti nerdeyse. En son iki gün önce ikinci muayeneyi oldum ve kanama olmadı. Biraz zor bir muayene ve ağrı sa yapıyor kanama da ama sakın korkmayın hepsi normal