Bende aynı durumdan şikayetçiyim özellikle aksamları cok yanma oluyor, ayagımı yastıkla yükseltıyorum öyle biraz azalıyor, doktora gittim kan tahlilerinden magnezyuma baktı sıkıntı yok, hormonlardan oluyor gayet normal . Ayakta cok durmamaya calıs dedi.