Pinarfurkanyusuf Kesemde ki suyun fazla olduğunu söyledi doktor ama hiç bir sıkıntı yok merak etme desi bunu yaşayan var mı acaba bilgisi olsan?
Sla00 Pinarfurkanyusuf evet benimde fazlaydı canım diyetine dikkat edince düzeliyor ekmeği tatlıyı kısıtla biraz 10 günde benimki azaldı
Pinarfurkanyusuf Aslında tatlı hiç yemiyor gibi birşeyim ama ekmekten vazgeçicem ozaman kendi doktorum değildi detaylı ultrasyonda bu bilgiyi paylaştı benimle ama dedi ki dahada çoğalabilir buna yapabileceğimiz birşey yok önleyemeyiz dedi