Umut_aras Acayip halsizimmm bulantım yok ama sanki gözlerimin üstünde bı yük var . Kalp atışını ne zamn duydunuz hanimlar
gulciiinmomm Umut_aras bende 6+6 ful halsizlik ve uykuyla geçiyor pazartesi günü ilk görmeye ve kalp atışını duymaya gidicez inşallah duyarsak da :)
Umut_aras gulciiinmomm bende henüz gitmedim ama çok merak ediyorum bir kurtajim var aslında ama gittiğim zaman kalp atışını duymak istiyorum sonra duyacak miyim duymayacak miyim diye çok stres oluyorum