Welcometomylife Leylaasutay canım uzman değilim ama yeni doğum yaptım. Bana sancı var gibi geldi. Doktorun ne dedi?
Tubatgn Leylaasutay Sancınız 40 üzerine bile çıkmamış bunlar sancı değil 40 ve üzeri seyrinde ilerlerse ve düzenli olursa doğum sancısı olmuş oluyor ( 35.ci haftadan 41e kadar 3 günde bir nstye bağlandım)