Bsssr ben aşılamayla hamile kaldım son adet tarihim 30 temmuz, ilk kan verdiğimde 36 çıktı 2 gün olmadan verdiğimde 83 tekrar 2 gün olmadan verdiğimde 219 çıktı doktor bida vermene gerek yok dedi geçen hafta cumartesi başkada vermedim kontrol için gün verdi işte, belirti olarakta kasığım ve belim çok ağrıyor. Siz neden kan vermediniz ki