SMD38 Merhaba arkadaşlar ben 98 kilo ile hamile kaldım şu an 92 kiloyum 26+3teyiz. Gebelik şekeri dışında sıkıntımız yok çok şükür onu da diyetle halletmeye çalışıyoruz. Göğüslerimde büyüme yada sertleşme olmadı. Süt oluşumu olmuyormu acaba kafama takılıyor sürekli bu konu da tecrübeli olanlar varsa bilgi verebilirmisiniz 😊 teşekkür ederim.
Hilalgurce Normal doğumda doğumdan sonra oluşuyor, sezeryan ise 2-3 günü bulabiliyor sütün gelmesi, süt kanalları oluşuyordu süt keseleri de öyle hemen dolmaz zaten emdikçe dolar bebis