Dogan-ca29 Merhaba güzel anneler 🤗 bebek sağ tarafta hissediliyorsa erkek sol tarafta hissediliyorsa kız diyorlar… Duyan var mı bu hurafeyi ya da doğruluk payı varmı 🤭
Tugbamf Dogan-ca29 benim kuzenim de sağ tarafımda ise kız demişti gerçekten kız bir iki kişiyi daha bilmişler öyle Ama tabi tabbi bir tarafı var mı bilemiyorum 😂
Eymenmoms Dogan-ca29 Bnm ilk haftalar sol kaşığım ayırmıştı birisi cinsiyeti koz dedi tesadüf mü bilelmem ama kız
Kaykinadile Dogan-ca29 kızım ilk hamileliğimde ama hiç ne taraftaydı hatırlamıyorum erkeğe hamileyim suan hep solda hissettim hatta göbeğimin sol tarafı büyük sağ tarafı biraz daha inik 😁
elifsen O kesinlikle hurafe. Kızım sağa taraftaydı, şimdi de ikiz hamileyim oğlum sol kızım sağ tarafta yine. Tamamen hangi yumurtalıktan yumurtladığınıza bağlı
Dogan-ca29 elifsen Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin. 🤗 hurafeler bitmiyo asla cinsiyet ile ilgili 🤭
Oznurckr Dogan-ca29 tam aksi benim bebeğim erkek ve tamamen solda hissediyorum hamileliğimin basından beri, suan 37 haftalığız
Dogan-ca29 Oznurckr bende sağ da hissediyorum ama erkek bizimki 😃 her kontrolde de teyit ettiriyoruz erkek demi diye Alışveriş meselesi için
Sevde96 Dogan-ca29 Hepsi hurafe, zaten iki seçenek var biri tutacak😂 Ağrım sancım hep sağda olurdu baştan beri, ilk hareketleri de solda hissetim kızım olacak. Çin takvimi de erkek diyordu🤷🏻♀️😂