Babyy21 Merhaba doğumun ne zamana geleceğini ve doğum şeklini doktor ne zaman söylemeye başlar acaba ? Kaçıncı haftada. Benim doktorum pek sormadan söylemiyor bir şeyleri de 😒
Slnaycn Babyy21 bebeğin pozisyonuna bakıyor son zamanlarda.. nst bakıyor canım sürekli kontrole gidiyorsun zaten belli ediyor kendini 😌
Yasemin_bilgili Babyy21 benim doktorum da söylemedi bence sırasıyla her şey çatı muayenesi nts falan hepsi zamanı gelince
Belginylmz Babyy21 arkadaşımla aynı doktoraa gidiyoruz arkadsim 33 haftlik hamile biz hicbirsey demedik sormadik doktor zaten zamni gelince siruyo arkadsima sordu nasıl bir doğum düşünüyorsun diye sordu
Ace_b42 Son aylarda söylemeye başladı doktorum sıra sıra her şey canım. Son adet gününe göre hesaplıyorlar
Elifeski22 Babyy21 son zamanlarda sorarlar nasıl doğum istiyorsun diye benim doktorum öyle yaptı bebeğin doğum tarihi de senin son adet tarihine göre hesaplanıyor kendinde hesaplayabilirsin Google’dan felan 🥰
nb- Babyy21 yani 30 32 den önce bi şey söyleyeceğini sanmıyorum çünkü her şey o zamanlarda belli oluyo