Asyabuse Öğretmen misiniz? Genelde öğretmenler nedense bilge ismini çok koyuyorlar buna kuzenimde dahil 😇 bence İnci çoooook çok güzel bir isim
-Mervemom Asyabuse Öğretmenlik yaptım, staj zamanımdı. Beni denetleyen koordinatörümün ismi Bilge idi. Çok kaliteli bir insandı. Biraz tesirinde kaldım. 🫠 Teşekkür ederim. 💕
Minikperi -Mervemom kızım Bilgehan. Çok bilmiş ve akıllı bir çocuk. Herhalde günde 40 defa bilge dediğimiz için 😅
Sdknurr -Mervemom kuzenim bilge koydu kızın ismini herkezin alay konusu oldu insanlar çok açımazsız bilgecan dede felan diyil dalga geçiyorlar ikisinin arasında inçiyi terçih ederdim başka altarnatif isim varmı aklında
-Mervemom Sdknurr Bu iki isim arasında gidip geldim, başka da isim düşünmüyorum. Teşekkür ederim, sağolun. 💕