Mnergn Merhaba arkadaşlar bu hastaneye giden memnun kaldığı doktor var mı aramızda? Doğum paketi almayı düşünüyorum tecrübelerinize ihtiyacım var ☺️
Baharoloji Mnergn ben sadece doğumu yapacağım doktorum yenidoğan yoğun bakımının ve ebelerin iyi olduğundan bahsetmişti ama deneyimlemedim daha 2 hafta sonra inşallah
piyanoogrtmnanne Baharoloji sadece doğum ne kadarmış ? Ben paket için geciktim altıncı aydayız nerde doğuracağımı düşünüyorum 😆
Baharoloji piyanoogrtmnanne tam bilmiyorum bir ara 10 du sonra 15 dedi doktorum sonra yine arttı demişti doktorum anlaşması olduğu için indirimli oluyor ama doğum yapacağınız tarihteki fiyat neyse o oluyor
Haticekhrm Benim cuma dogumum var ama doktorum o hastanede değil orayla anlaşmalı ama bi yere gidince güzin başcı diye birini atmıştı o hastanede bi bakın isterseniz benim doktorum şükran çakmak