Ben de kullanıyorum ama resmen çpk ağır geldi tekrar yataklara düşürdü beni. Aşırı midem bulanıyor. Kabızlık yapmadı gibi ama evet dışkıdaki renk korkutucu olabiliyor eğer nedenini bilmemiş olsaydık. Daha hafifi var mıdır bilmiyorum ama ben de doktorumu arayıp değiştirmesini isteyeceğm. Bana gece iç demişti yan etkisini çok hissetmessin diye, ama başladığımdan beri uyuyamıyorum geceleri, uykusuzlukta yaptı. Ya da bu böyle devam mı eder acaba, vücut alışır mı bilemedim 😬 13. Haftada başladım, eğer böyle devam ederse 6 ay boyunca bunu çekemem gerçekten 🙈😄 zaten daha yeni düzelmiştim 😢