Moommyyy Kızlar selam :) doğumdan sonra benim sağ bacağımda yani dizimde bi ağrı kaldı içerden kemiğim ağrıyor gibi böyle olan var mı ?
Ebus2045 Moommyyy bendede olmuştu doğumdan sonra baya canımı yakiyordu bir kaç ay kaldı sonra geçti ama sebebi neydi hiç bilmiyorum. Ben kantoron yağı şurup sariyordum fayda etti
Ebus2045 Moommyyy yok canım bende emzirirken kullanmıştım hatta şuan 8 aylık hamileyim gene dizimde ağrı var gene sürüyorum