2tupbebek İlk evladıma tüp bebekle kavuştum çok şükür. 2 yaşını geçti. Şimdi 2.ye niyetlendik. Aksilik olmazsa ayın 16 sı transfer günüm 🥹 kimler 2.kez tüp bebek adayı 🙋🏻♀️
Seldahilal 2tupbebek ben daha yeni başladım tüp bebek için ilk olucak inslalh benimde Ekim ayında transfer olucak siz transfer den sonra neler yaptınız nasıl beslendiniz nelere dikkat ettiniz soylermisiniz acaba
2tupbebek Seldahilal ilk 3 gün dinlendim ama sürekli yatmadım zaten doktorum önermiyo yatmayı. Sonrasında normal hayatıma devam ettim çok hızlı hareketlerden kaçınarak. Ekstra hiçbir şey yapmadım 🙃