zsg10 Kızlaar kalp atışı en geç kaçıncı haftaya kadar duyuluyor ve kalp atışı olmazsa kendi kendine düşük yapılıyormuu
nurdan1091 zsg10 kalp atışı yoksa kürtaj olmanı tavsiye ederim iki defa oldum hiç hissetmedim. Doktorum sen ilaçla düşük yapamazsın psikolojin bunu kaldırmaz demişti.
zsg10 Rslrmb ben 8+ 5 de gittim göremedik kalp atışını su an 9+1 gitmedim henüz 2 kaybım var çok korkuyorum