ksuna33 Kısmetiyle gelir evet burda hepimiz inançlı insanlarız ama şöyle düşün insan istediği gördüğü herşeyi almak istiyor. Herşeyin en iyisi olsun istiyorsun çocuğun için. Ne kadar alırsan al eksikleri asla bitmiyor. Biz mesela ailelerden asla bir beklenti içinde değiliz ülke standartlarına göre de yüksek bir gelirimiz var ama emin ol ne yapsak etsek diye kara kara düşünüyoruz. Ki ailelerde yardım etse nereye kadar. Beze kaç kere zam geldi 2-3 ayda. Mama paralarına falan denk geldiniz mi hiç? Yanlış anlamayın sizin için söylemiyorum ama çok doluyum bu konuda.. 1 çocuk yapmak varken mesela 3-4 çocuk yapmaya gerek yok malesef şartlar müsait değil :/ ha karışamayız herkes istediğini yapar evet ama bilmiyorum bu ülkede çocuk yapmak cidden sıkıntı ben ikinciyi bile düşünemiyorum. Doğurmakta değil ki mesele. Çocuğa iyi yaşam standartları sağlayabilecek miyiz, eğitimi, sağlığı, alacağı günlük protein miktarını karşılayabilecek miyiz? Bunların hepsini düşünüp tartmak gerekiyor. Burda çok denk geldik çocuğum açlıktan ağlıyor mama alacak para yok sütüm gelmiyor diyen kadınlara 😔 Ya da 30 haftalık oldum bebeğime hiç kıyafet alamadım diye yazanlara.. Bugün denk geldim belki sizde görmüşsünüzdür 8 aylık gebe bir kadın Müge Anlı ya çıktı kocasıyla parkta yatmış gece evden kovuldukları için. İşleri yok, evleri yok, kadın ağlıyor.. Benim içim çıktı ağlamaktan. Seneler önce stajdan hatırlıyorum çocuk ayakkabısının yırtığını saklamaya uğraşıyordu arkadaşlarından.. Kantinden aldıkları dondurmayı yerken arkadaşları içi gide gide bakan çocuklar gördüm ben 😔Çocuk için haksızlık gibi geliyor bana maddi olarak kişi hazır olmadan yapılıyorsa :/ Bence yaşınız müsaitse atanmayı para kazanmayı bekleyin. Eşinizin elinin iyileşmesini falan bekleyin derim ben. Herşeyi Allah verir rızkını diye düşünerek körü körüne yapmamalıyız diye düşünüyorum :/ tevekkül sadece bu olmasa gerek😔