Hirasongul Benim aynı adet ağrılarım gibi oldu. Adet olduğumda bacaklarıma uyuşma gelirdi ağrıdan. Öyle geldi. Bence herkesin farklı oluyor. Rahim kasılmaları aynı oluyor sadece. Karnım taş gibi oluyordu bi anda, sonra geçiyordu. Ağrı normal ama rahim kasılmalarına dikkat et demişti doktorum.