Merhaba arkadaşlar idrar yolu enfeksiyonu var diye üromisin kullandım sabahına kasığımda bi acı başladı yürüdükçe acıdı ağrıdı korktuk doktora gittik sorun yok dedi ama üstünden iki gün geçti hala geçmedi ve ishal de var korkuyorum başına gelen varmı yazabilir öi